lördag

Helluuu,
nu så har jag precis gått in och satt mej vid datorn, sitter också och spelar lite på Facebook. något som jag fastnat för, haha de dära med Farmville kan jag inte sluta med ;O
det finns lixom något där som säger till mej att jag ska fortsätta, som ett beronde nästan, fast endå inte. jag spelar de mäst för att slå Adrian xD hihihi
men nu för typ 10 minuter sedan blev jag erbjuden ett jobb som jag ska få utföra och sen få pengar, ennu mer hihihi.
pengar är faktisgt något jag är i stort behov av jusst nu, jag måste ha nya saker..!
men de går nog bra, hoppas jag. kommer få slita som fan imon, HOPPAS jag inte. men endå
Men nu så ska jag nog lägga mej och sätta på en film eller något för jag är så himla trött!
men sen blir det räkor till middag ikväll :)

ha de super bra,
Puss Angeliqa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0