idol, film & mys :)

hejkonbejkon?
haha, jo nu sitter jag och tanya och kollar på Idol :)
super roligt, det har vart lite upp pch ner med mitt humör idag, vart båda gladgladglad och så sur att ajg somnade på tanyas rumpa (A)
och sen vill jag säga förlåt till min kära vän Nico, för att jag blev så arg på msn.
ETT STORT FÖRLÅT TILL DEJ VÄNNEN ! <3

men jo förut så var jag och tnaya och hyrde film och köpte massor av fredags mys, Tidigare idag bakade vi kladd kaka. som man bränner sej på tungan av ;/
menmen,
den var god :)
Vårt recept kan jag tyvärr inte säga, det är hemliiiiigt. *haha*
men nu så ska jag gå och hämta lite fredagsmys och dricka så ska vi kolla på skräckfilm,

puss Angeliqa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0