Idag!

Shiiingeling.
igår så sov tanya hos mej, hon åkte hem med mej efter skolan.
och så hyrde vi film på eftermiddagen och sen gjorde vi inte så mycket, det var lixom en slapp dag :)
Fredag hela dagen.
eller ah, så är det ju men men.
filmen vi hyrde heter ; the hunting in connecticut .
JAG KISSA NÄSTAN PÅ MEJ! fyfan va läskig!!
efter filmen stack vi ner på mitt rum och gjorde ansiktsmask och såntlite småroligt.
(jag är trött nu, orkar inte skriva så mycket)

men IDAG, så vaknade vi vid typ 11 eller något, eller JAG vaknade då.
så kolla vi på SpyKids 2 och sen åkte in till stan och träffade Nico :)
hade hur roligt som hälst värkligen!
sen åkte vi hem och massa, LÄSKIGT att gå i mörkret i skogen ;O
men när vi kom hem så åt vi Halvspecial ;D HAHAHAHAHA fyfan va mätt man blev, åt inte ens halva ;S
gud.
men men, sen så fixade göran med Choklad mojjen så satt vi och hahaha åt frukt och choklad.
mobbat!
sen så stack jag,tanya, anton? och viktor upp till viktor och kollade på pineaple express'
själv så somnade jag, HAHAH!
men nu så sitter jag nere hos tanya i min säng och skriver, kollar på hajas som hajar.
SÅÅÅÅÅTRKIG :)


puss Angeliqa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0