Gårdagen

Shuuulululu'
Gårdagen var helt vrickad.
till en början hade ja sjutk tråkigt, sen börja ja chatta med Felicia & så fråga hon om ja ville vara med hon en stund.
så gick ja ut och skulle möta hon så går hon där med matrin, som jag dock aldrig har träffat.
men så stack vi t clubbstugan och satt där en stund, sen ner till Tempo för att jag skulle köpa mjölk till pappa.
tog en liten stund, sen satte vi oss i Pepparedskolan & typ prata lite, sen om Amand, Carro & Vicky.
dom skulle till Ikea och fika, så vi hängde på.
men Ikea var stängt så vi stack till donken istället, HAHAH hur roligt som hälst, sen stack vi in på Willys och ja skulle typ "leka" damp.. det va VÄLDIGT roligt,
jag har ignet emot att göra bort mej men HAHAHA ja har aldrig haft så kul.

men nu, idag så är ja hur sjuk som hälst känns det som, jag orkar inte ett skit.
men ni får ta o SMSa med mej

puss Angeliqa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0