fortfarande sjuk'

shiingeling'
som ni märker har jag ny design på min lilla blogg.
pluss att jag har fortfarande feber, tråkigt nog.
kommer att få vara hemma imorgon också, TRÅKIGT!
jag saknar min älskling & sen så på torsdag måste jag vara frisk för då ska jag åka och träffa Nicko :)
och på fredag blir det UG i torslanda med Madde Tanya & Fiffi.
kyss på det, nu ska jag dock kolla på tv och ta det lugnt och njuta av tiden som sjuk.




bara för att jag är så snäll idag, ( jag orkar inte ha attityd (A)
så ska jag vara så "Artig" att skriva om min kära vän Nico.
Nicholas Nathaniel Phillips ♥ - Vännen, du gjorde min dag idag, jag låg sjuk och du fick mig att skratta oavbrutet.
tack för att du tänker på mej ibland (a)
men nu så ska jag berätta lite saker till världen om dej,
Nico, han har VÄRLDENS snyggaste mage och världens finaste personlighet. ÄLSKAR att ta tjejjer på rumpan och har en underbar humor.
POJK, jag känner dej igentligen inte, men vi har pratat ett tag nu och på torsdag ska jag vara den lyckliga och få träffa dej (A)
HAHAHHAHAHA, roligt.
men som sagt, IDAG gjorde du min dag och det tackar jag för.
Puss Angeliqa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0