fortfarande sjuk

God eftermiddag får jag väll lov att säga.
det börjar bli jobbigt att sitta hemma såhär, jo ganska skönt om ja får säga det att slippa skolan *Busigt*
men jag missade båda Pankakorna idag i bamba & no:provet och testloppet på jumpan.
INTE BRA ANGELIQA! INTE BRA!
jag kommer att få ta igen så himla mycket nu. GUD Ebba fyller år imorgon. har inte köpt någon present till henne. DET MÅSTE GÖRAS!
och sen på fredag är det engelska prov. det måste jag plugga stenhårt till.
PLUGG PLUGG PLUGG!
det är de enda jag ska göra, fast jag kom dock på att jag har inga böcker här hemma, för dom plockade jag ut ur väskan i fredags när jag skulle åka hem från skolan. la dom i mitt skåp, så där ligger dom tillsammans med minn svnska arbete som jag itne har gjort klart.
FAN FAN FAN FAN! det måste göras.
AJJABAJJA ANGELIQA!
skäll på mej, snälla!
FYFAN VA DÅLIGT AV MEJ. jag måste ta skolan på allvar nu, första året med betyg och allt.
alla säger att 8an är värst, eller iallafall de flästa. jag märkte inte någon stor skilldnad i början från 7an, men nu drar de på som fan!
HELVETE!
nej nu ska jag sluta svära! men ja måste plugga.
och om jag kommer vara hemma imorgon från skolan så skär ja av mej halsen! seriöst jag behöver mina böcker ;O
NI SOM LÄSER DETTA OCH SOM GÅR I MIN KLASS. HJÄLP MEJ ATT KOMMA IHÅG ATT TA MED MINA BÖCKER HEM!

jag hade dock tänkt att lägga upp en vidio från i förrgår, men icke. det var sjukt dålig kvalite på den, man ser typ inget. den finns på youtube om du söker på KungmedstortK så kommer det upp 2 vidios som jag lagt upp. ni märker själva.

men nu ska jag gå och ringa min fader.

puss Angeliqa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0