FrankDandy

shingeling :)
jag är på VÄRLIGT bra humör jusst nu.
precis fixat mitt hår. jag vet att det är sent, men jag gör det för att jag hinner inte på morgonen.
om ni vill gör asom mej?
här kommer det steg för steg.  (inga bilder) - enkel förklaring

  • Steg 1 - platta håret så att det blir huffsat rakt, behöver inte vara så noga eftersom att det kommer bli lite ruffsigt efteråt.
  • Steg 2 - dela upp håret ( mitten bena ) och sedan spraya hårspray vid håret nära hårbotten, kama över håret och förtsätt tills du tycker att det är okej.
  • Steg 3 - använd wax/gele/volum pulver och aplicera det  där du innan prayat hårspray
  • steg 4 - tuppera håret med kam/hårborste och praya lite till där du vill för att du ska tycka att det blir bra.



jag kikade in på Frank Dandy lite snabbt och hittade ett par Jävligt feta trosor som jag funderar på att beställa hem.
kommer nog att visa lite fler fina klädersplagg.


Frank Dandy


Pris: 179,00 kr                                            Pris: 399,00 kr




nu ska jag gå och sova,
Puss Angeliqa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0