Onsdag, En tråkig Onsdag

Sandra Johansson på bilden           *mobil bild*

igår, så skrev jag på dagen medans jag satt hemma hos sandra.
men jag skrev aldrig på kvällen och så, så det kommer lite rader från igår kväll.
jadå, jag och sandra cyklade hem till mej på hennes rosa fina cykel runt 8 tiden, kom hem hit till mej åt lite och sen in på mitt rum.
satte på musik och sen flumma på som fan!
efter ungefär 2 timmar hade jag idomin i hela ansiktet,
ABSOLUT INTE OKEJ! pluss att det går inte bort med bara vanligt vatten häller, så ja hälda ju på massa jävla saker i mitt ansikte innan de gick bort.
Sandra om du läser. jag ska hämnas ;D
HAHA,
men vi släckte datan vid typ 11 - halv 12 och satte på tv:n, Jag som var så otroligt trött somnade nästan direkt, jag vet inte med sandra men hon sa att honn somnade runt 2 tiden, stackarn.
Men idag, i morse så drog sandra upp mej halv 7 på morgonen! ALVARLIGT TALAT, det är för tidigt för mej ;o
haha, men jag åkte med henne till tåget och gick av i Lindome. gick sen hem till Mikaela som satt hemma hos sej coh väntade så snällt på mej :)
kollade lite på tv:n och sen gick vi till skolan.
det var ju typ -5 grader imorse ju, DET ÄR KALLT!!
Men a, jag gjorde mitt No prov och jag tror att de gick ganska bra faktisgt. jag svarade på alla frågorna men jag vet inte om dom är helt rätt. jag blandar ihop sakerna.
men rästen av dagen var okej, började på en jättefin stickning i syslöjden, satt och stickade resten av skoldagen och på bussen hem, trådarna är slut nu så jag ska gå tillbaka till Margareta (lärare) och be om fler trådar.
den är jättefin..!
men iallafall, efter skolan gick jag ner till stationen och träffade Sandra, vi tog bussen upp till henne.. satt där en stund, sen stack jag hem och fixade lite mat och så, sen gick jag upp till Julia (syster) 's skola och skulle hemta henne från fritids.
det är sjukt att lärarna kommer ihåg en fastän det var flra år sedan man gick på den skolan!
när jag kom hem så gick jag in i duschen och sen gick jag och la mej, sov till typ 7 eller något, haha sen kom Sandra och var här en liten stund, men jag kan inte säga att jag var den sociala människan idag, för jag sov och hon satt vid datan. HHAAHHA!
men sen cyklade hon hem och jag fortsatte att sova.
och nu ligger jag här på min säng och skriver, ha rlite smått ont i armarna eftersom att jag stöder mej på armbågarna och min rygg är helt cp.

men imorgon så fyller min lillasyster år, så Robin ska följa med mej till BR och köpa present till henne.
ha de underbart bra,

Puss Angeliqa ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0