Area51

idag så ha rja haft en underbar tid tillsammans med min älskade Cissi :)
svär på allt hon räddade min dag, till en början satt ja hemma och deppa för ja kände mej hur mobbad som hälst, HAHA
men sen så tänkte ja att jo ja frågar cissi, så åkte ja in till stan och träffade henne, vi gick runt ett tag och sen in på hemköp för vi typ droga efter powerking, HAHA!
men så va de så att denna pussy till kassa sak i hemköp inte ville förlora sitt jobb på oss för man måste vara 15 !!
allvaligt talat! FAN TA DEJ,
men sen så kom min putte och hans kompisar så köpte hans kompis HAHAHAHA,
så mobbade xD
men efter detta så stack vi till Biskop och hem till Cissi, hahha då blev de av med sminket och så började hon fixa mej, HAHAHHAHA något hon fick för sej att hon ville göra inne i stan, så vi drog hem till hon ..
sen efter detta så stack vi till area51 och kolla lite, träffa Adrian, joe & lillen
sen kom min lilla oliver & erik ;D
hahasvär goaste killarna!
kyss på er,
men sen efter att vi vart på a51 så stack vi ner och haha dampa lite, senså skulle cissi hem så ja gjorde det samma..
satte mej på bussen från SKF och in t centralen,
tåget in till mölndal & väntade på pappa, han kom och så köpte vi pizza och åkte sen hemoch åt.
och nu sitter jag här i min säng, längtar efter min baby och har precis bestämt att ja ska vara med patrick imon, eller ah, han bestämde HAHA!
men jo så blir det... :P
och imorron så får ja hem mina brillooorrr!!
GLAD JU ;D


puss Angeliqa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0