Adrian + Idol, Fredag & en Vän ♥


nu, är de så att jag tänkte att jo jag kunde blogga lite.
jag var precis och lämnade adrian vid bussen, det är hur kallt ute som hälst! de e sjukt.
dom säger på vädret att de ska bli typ snöstorm eller något på måndag-tisdag något, de e bajs med snö ;/
men jag och adrian har haft de hur mysigt som hälst, vill oxå säga det att han putta mej ur min säng när jag satt på kanten av sängen och smsa. så bara han drog sin fot mot mej och ja bara BANG ner och slog i min rumpa.
de gjode ont HAHAHA
men iallafall, sen så var jag förjävla hungrig så jag stälde mej och gjorde lite mat till oss 2. Adrian fick vbli min försöks kaning (A)
HAHAHAHAH!
jag suger i stort sätt på att laga mat, men de funkade GANSKA bra idag.
men efter maten satte vi oss skönt i min säng och kollade på idol, och nu sitter jag och kollar fortfarande med en ansiktsmask i ansiktet :)
- Lumene heter den, och jag rekomenderar för den renar huden och skit, Mycket bra. bara att de ser ut som bajs.
men nu ska jag gå och tvätta av mej min ansiktsmak och sen mysa ner i min säng och kolla på film,
ni får ha de sjukt bra.




Och sen, Patrick Segerdahl!
vännen, du är en stor del i mitt liv och jag önskar att jag kunde göra allt bra.
jag om någon vet hur du har det hemma och jag vill inte att du ska må så dåligt av att se han så!
du vet att du är välkommen hem till mej närsom hälst, vilken tid på dygnet!
jag kommer alltid att finnas för dej gubben!
Jag älskar dej Vännen <3


Puss Angeliqa ♥


Kommentarer
Postat av: Patrick Kundvagn

naw tack angeliqa, finns alltid för dig oxå även hur dåligt jag mår så kan du snacka me mig ring mig när som helst, om du känner för det. Peace

2009-10-16 @ 23:02:23
Postat av: Angeliqa

fuck u!

du skainte säga att ja ska kunna prata med dej när de e du som mår dåligt.

idiot HAHAHAH <3

pusspådej <3

2009-10-16 @ 23:07:19
URL: http://jjeliiqah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0